آموزش تابلوخوانی حرفه ای

3263 بازدید

همیشه شناسایی تحرکات بازیگر یک سهم بسیار با اهمیت می باشد چرا که ما با استفاده از این موضوع می توانیم زمان ورود و خروج خود به سهم را بهینه سازی بکنیم و با این کار یک تابلوخوانی حرفه ای را انجام داده ایم بنابراین ما در فیلم آموزش تابلوخوانی موجود در بالای صفحه سعی کرده ایم به این موضوع بپردازیم.

تابلو خوانی خود به دو دسته ی مهم تقسیم می شود:

1- تابلو خوانی مقدماتی (آنالیز تحرکات بازیگر و روند سهم با استفاده از اطلاعات تابلو)

2- تابلو خوانی حرفه ای یا پیشرفته (ادغام تابلو خوانی مقدماتی با تحلیل تکنیکال)

تابلو خوانی خود کاربرد های خیلی زیادی دارد و ما از این طریق می توانیم ورود و خروج پول هوشمند به سهم را شناسایی بکنیم ولی یک تابلوخوان حرفه ای همیشه سعی می کند که سبک های مختلف تحلیلی را در کنار هم دیگر استفاده بکند یعنی مثلا در کنار تابلوخوانی از تحلیل تکنیکال هم بهره بگیرد و با این کار هم دقت کار بالا می رود و هم احتمال خطا نیز کمتر می شود بنابراین همواره سعی بکنید تحلیل هایتان همه جانبه باشد.

و سبک تابلوخوانی جزو معدود سبک هایی هست که هم در معاملات کوتاه مدتی و هم در میان مدت و هم در بلندمدت کاربرد دارد و همین موضوع باعث شده است که این سبک طرفدار های زیادی داشته باشد.

برخی نکات:

همیشه بازیگری موفق می باشد که بتواند همه ی فروشنده های اصلی سهم را پیاده بکند.

معمولا بازیگران سهم قبل از شروع روند صعودی، قیمت را در یک محدوده ی خاص نوسان می دهند و با این کار شناوری آن سهم را جمع می کنند.

 

همچنین جهت آموزش مباحث تابلوخوانی می توانید در این دوره شرکت بکنید: پکیج آموزش تابلوخوانی

 

شما می توانید فیلم تابلوخوانی حرفه ای سهم را در بالای صفحه تماشا بکنید.

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://honartahlil.com/?p=1499
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوک
برچسب ها:

نظرات

2 نظر در مورد آموزش تابلوخوانی حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. با سلام و احترام
    شاید برای من نوعی که ۱۲ سال در این بازار فعالیت می کنم این مطالب ساده و مبتدی به نظر بیاد، ولی در این برهه از زمان که افراد تازه وارد زیادی به بورس داریم،این مطالب می تواند کاربردی و مفید باشد و حداقل یه چراغ راهی برای ادامه مسیرشان باشد،و اینکه خیلی از شیادان دام سیگنال فروشی و یا آموزش با مبالغ بالا پهن کرده اند و شما بدون هیچ چشمداشتی سخاوتمندانه این آموزشها را در اختیار افراد بخصوص تازه وارد قرار می دهید و وقت و زمان می گذارید خیلی با ارزش هست.
    فقط می تونم بگم اجرتون با خدا و کسب و کارتون پر برکت.
    یا علی مدد.