شکست مقاومت چه زمانی اتفاق می افتد؟

3111 بازدید

قطعا تا به حال برای شما خیلی پیش آمده که فکر کردین قیمت توانسته مقاومت مهمی را بشکند ولی بعد چند روز دوباره قیمت به زیر مقاومت برگشته و باعث باطل شدن تحلیل شما شده است بنابراین اینجاست که مبحث شکست مقاومت از اهمیت ویژه ای برخوردار هست.

در صورتی که نمودار بلافاصله حداقل 3 کندل صعودی خوب بالای مقاومت ثبت بکند آن موقع احتمالا شکست مقاومت می تواند واقعی و معتبر باشد.

گاهی وقت ها پیش می آید که بازیگر اجازه می دهد که قیمت به صورت موقتی بالای مقاومت بیاید و بعد این کار شروع به عرضه ی سهام خود می کند و دوباره باعث می شود که قیمت روند نزولی بگیرد ولی ما با این تکنیک به راحتی می توانیم این موارد را شناسایی بکنیم و به راحتی در دام بازیگر سهم نیفتیم.

همیشه معامله گری موفق هست که بتواند تمامی استراتژی ها معاملاتی را به صورت همزمان بررسی بکند و هیچ وقت با تعصب راجب سهمی حرف نزند بنابراین حتی اگر اعتقاد زیادی به سهم خودتان دارید حتما باید این تکنیک ها را مورد بررسی قرار بدهید چرا که همیشه یک سهم خوب را باید در جای خوب خرید.

 

این فیلم آموزشی را نیز مشاهد بکنید: تشخیص میزان فشار خرید و فشار فروش

 

با استفاده از تکنیک شرایط شکست مقاومت می توان درصد احتمال خطا را کاهش داد و تا حد امکان فرق بین شکست های واقعی با شکست های تقلبی را متوجه شد ولی حتما توجه بکنید سهمی که به تازگی به بالای سطح مقاومتی خودش آمده باید بهش فرصت کوتاهی بدهیم تا خودش را بالای آن تثبیت بکند و در این مدت کوتاه ما باید همواره وضعیت آن را رصد بکنیم.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://honartahlil.com/?p=1615
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوک
برچسب ها:

نظرات

1 نظر در مورد شکست مقاومت چه زمانی اتفاق می افتد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *