آشنایی با مفهوم ترازنامه -بخش اول

3172 بازدید

ترازنامه از مفاهیم مهم تحلیل بنیادی هست و ما با استفاده از آن وضعیت مالی یک شرکت را در یک نقطه از زمان تعیین می کنیم بنابراین برای تحلیل بنیادی هر شرکت باید کاملا با مفاهیم ترازنامه آشنا باشیم چرا که می توان اطلاعات ارزشمند و ریزی رو با تجزیه و تحلیل آن به دست آورد.

ما در این ویدیو آموزشی بخش دارایی های شرکت رو در یک مثال توضیح دادیم و شما می توانید سوالات آموزشی خود را در بخش دیدگاه ها منتشر بکنید.

شما می توانید این ویدیو آموزشی را در بالای صفحه مشاهده بکنید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://honartahlil.com/?p=1243
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوک

نظرات

4 نظر در مورد آشنایی با مفهوم ترازنامه -بخش اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. با سلام و سپاس فراوان جناب اديبي نيا، واقعا دستتون درد نكنه خيلي سليس و روان و با زباني ساده مطالب را ارائه ميدين طوري كه هر تازه واردي به حوزه بازار مالي و بورس براحتي ميتونه مطالبو متوجه بشه. باسپاس مجدد

  2. سلام. مطلب ارایه شده مفید بود به ویژه قسمتهایی از ترازنامه که در تحلیل بنیادی یک شرکت مهم و تاثیرگذار هست گفته شد و انتظار هست در این خصوص بیشتر تحلیل صورت پذیرد به عنوان مثال افزایش و یا کاهش یک عنصر از ترازنامه چه تاثیری در آینده شرکت دارد و چه تبعات منفی و مثبتی را برای شرکت در پی خواهد داشت.
    ویکی اینکه من که فایل را از طریق گوشی همراهم دانلود کردم وضوح صدا خوب هستش منتها نوشته ها خیلی ریز هستند و دیده نمیشنددر این خصوص هم یک تدبیری انجام بدهید خیلی عالی میشه. در کل خیلی ممنون خیلی خوب بود.

    1. با سلام
      خیلی ممنون
      این مطالب مقدمات ترازنامه هستند و در آینده مطالب متعددی منتشر خواهد شد.
      حتما تمام تلاشمان را برای بهبود روند آموزش انجام خواهیم داد.