نکته ی مهم راجب برخی کانال های بورسی

2683 بازدید

معمولا موقعی که بازار شروع به رشد می کند برخی کانال های بورسی فعال تر می شوند و سهم هایی که در کانال معرفی کرده اند را جوری وانمود می کنند که انگار این ها صف خرید کرده اند و سهامدار تازه وارد از این غافل هست که جو بازار طوری هست که پشمک سازی هم در آستانه ی صف خرید شدن هست.

و همینطوری زمانی که بازار شروع به اصلاح می کند و فشار فروش بالا می رود این دسته کانال ها کاملا در سکوت مطلق فرو می روند و معولا مطالب خود را پاک می کنند.
نکته ی مهم اینجاست اگر فردی اینقدر ادعا دارد که به راحتی می تواند سهمی را قفل کند چرا در بازار نزولی هم از سهم خود حمایت نمی کند؟!
تو بازار صعودی همه چیز خوب و خوش است برای مثال از ۱۰ سهم سبد ۹ تاش صف خرید هست ولی مهم این است که در همه حال یعنی هم بازار صعودی و هم بازار نزولی بر روی حرفمان باقی بمانیم.

کلا یک قانون وجود دارد هر وقت دیدین کسی مدام از خودش در حال تعریف می باشد باید فهمید که آن شخص در آن زمینه کمبود دارد و باید به این مسئله فکر کرد.
الان هم هر وقت کانالی را دیدین که مدام در حال تعریف از خود می باشد باید به قضیه شک کرد.

برای درک این موضوع باید این را در نظر بگیرید که خیلی از مدیران کانال های تلگرامی فقط به فکر منفعت خود هستند و ضرر مخاطبانش اصلا اهمیتی برایشان ندارد ولی در این بین هستند کسایی که صرفا هدفشان ارایه مطالب خوب بورسی به دور از حاشیه هست بنابراین در انتخاب های خود حتما باید دقت کنید چرا که خیلی از ضرر سهامداران به خاطر جو خریدی که برخی کانال دار ها راه  انداختند هست و سعی کنید با آموزش و معامله با استراتژی همیشه برنده رقابت در بورس باشید.

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://honartahlil.com/?p=1272
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوک

نظرات

0 نظر در مورد نکته ی مهم راجب برخی کانال های بورسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.